30. november 2005

One Down... X to go!

Jepp! Jeg vet egentlig ikke enda hvilke eksamener jeg skal ta. Tror jeg tar Econ100 for å blidgjøre lånekassa, trenger ikke legge store energien i det faget for å oppnå noenlunde ok resultater regner jeg med, men kommer ikke til å gjøre så veldig mye for å huske gammelt pensum igjen. Så lenge jeg står så skylder lånekassa meg 5500kr. Finegreierdet.

Ellers hadde jeg første eksamenen i dag. Econ 160, konting for tredje (!) gang. Nå orker jeg ikke flere konter.. Ligger an til en B i dag også, etter at jeg ikke var helt forberedt på en oppgave om fusjonering (det var ingen andre jeg prata med heller), men sånn er det. Nå kan jeg hvertfall trygt si at B er en karakter jeg fortjener i det faget, etter tre vurderinger...

Econ 115 håper jeg går bra, der også vil jeg ha A. Econ 230 kommer ikke til å gå bra, kanskje jeg må finne på noe der... har jobba altforlite (les: ingenting) med det faget i høst, så jeg har mindre forutsetninger til å klare den enn en ku. Så kanskje en idè er å fokusere maks på econ 115 og ta econ 230 til våren? hmmm...

Uansett har jeg ferie den 15. desember. Ferie er alltid bra... Men jeg vil på NHH-master! Kjipe, kjipe år.. :-(

2 kommentarer:

Pandaen sa...

Eg gir meg ende over, Joakim! NÅ holde det vel med ECON 160... :D Det e jo ikkje tvil om at du fortjene ein A i det faget!
Dessuten tror eg at ei ku i utgangspunktet har store muligheter til å prestere bra i ECON 230. Så lenge oppegående (?) mennesker kan prestere å ville fjerne børsen og privat eiendomsrett, så kan ei ku gjøre det bra i ECON 230! Basta! Så du fikse ein B der!

Karoline sa...

BLÆÆÆ det greiene der høres ikke morro ut! Hey du må legge bloggen min på blogg linkene dine!