16. november 2005

Min første mp3-spiller!

Jeg har fått meg mp3-spiller! Den er hvit og oransje, og har plass til ca 150 sanger (Joakim kjøpte seg ikke Apple iPod, hva har skjedd!?). Den heter Sony Ericsson w800i og man kan visst ringe med den også. Så langt er jeg veldig fornøyd med den, en drøm å bruke! Min gamle telefon har flytta til Karl Kristian hvor jeg tror den vil få et godt hjem (bare ikke lobotomer den, Master KK!). Testa øreproppene på vei hjem fra skolen i stad, synes ikke de var så veldig fantastiske. Hadde vanskelig for å sitte skikkelig i øret. Men hva kan man forvente seg? Kanskje det er mine ører som er rare.

Ellers går det opp og ned med eksamenslesing, så lenge jeg er på dataen (som jeg bruker mye i eksamensforberedelsene) og er pålogget MSN, så får jeg heller gjort lite. Så nå har jeg logget av MSN og satser på en superproduktiv dag. Har hatt en ganske bra forelesning som jeg skal bearbeide nå, tror det kan være forholdsvis eksamensrelevant.

Ingen kommentarer: