13. november 2005

Suppehuer...

Dette er en personlig bloggmelding til den personen som har rettet oppgaven min i makroøkonomi. DUST! Du er sikkert en hyggelig person, men å trekke meg en karakter fordi jeg ikke leverte oppgaven i et filformat som passer deg, synes jeg er å trekke tingene litt langt. Jeg skjønner at du mottar mye penger under bordet for å pushe Microsoft sitt skriveprogram Word, til fordel for den standarden som er mest brukt blant forskere (tex), men dette går over alle hauger. Hadde dette vært en karakter som hadde vært gjeldende for den endelige karakteren, så hadde jeg gjort livet surt for deg. Det lover jeg.

1 kommentar:

S sa...

My good!! Gje meg namnet hans!! Eg skal gjere livet surt for han eg!! Slemme mannen som er stygg med snille Joakim!! I will not behave!! Mohahaha... (djevelhorna klør i panna..)