16. november 2005

Kjære menighet

Nå har jeg fått laget meg fotoalbum (med god hjelp fra Bjørn Even), og den ligger på adressen http://80.202.239.52/gallery2/ (klikk på overskriften). PS! Linken fungerer bare når min maskin står påslått, fordi når du går inn på den siden så går du i praksis inn i en mappe på harddisken min der alt ligger. Så om linken er død, så fortvil ikke! Prøv igjen senere, så virker den sikkert. Maskinen min er vanligvis påslått om dagen og kvelden.

Enn så lenge har jeg bare lagt ut ett album, men de kommer i løpende hastighet. Skal legge ut masse festbilder og annet moro fra Gyldenpris, og ellers det jeg finner det for godt! Besøk innom den ofte! Og husk, hvis du vil ha noen av bildene, så kontakt meg så kan du få de i original STOR størrelse. Og hvis du ser et bilde av deg selv som du ikke vil ha på internett, så bare gi beskjed! Have fun!

Rart alt man gjør, når man egentlig må lese på eksamen.....

Ingen kommentarer: