22. november 2005

Kjærlighet ved første blikk




WOW! Dette var lekre saker. Endelig kom forsterkeren og CD-spilleren jeg har bestilt, og sånn ser det ut. Fine lekesaker for hjernevaska personer som har jobba for mye med dyre ting.

Høyttalerne mine har mange oppdaget at mangler, og de er på vei til Danmark for service... håper jeg får de igjen snart, er jaggu ikke helt det samme med de greiene jeg har lånt hjem i mellomtiden. Men det duger, og det er vanvittig digg å ha lyd i hus (hybel) igjen!

2 kommentarer:

Pandaen sa...

Eg har sagt det før, og eg seie det igjen... SYKE, syke mann... hehe Frekt Primareanlegg, da! Og eg tippe det e et "skranglete element" som gjør at de e på service i Danmark? :D

Anonym sa...

kor e pladespelaren?? :S ikkje at eg lure men.... hmmmm. Jaja :P blæ.Få inn bilde av dei frekke loudspeakarane då!