18. november 2005

Hva synes du om bloggen min?

I anledning et eller annet så har jeg laget en avstemning der DU får si DIN mening om MIN blogg. VINN en pose Twist, bare ved å klikke to ganger med musa!* Bruk lang tid på å tenke gjennom alternativene før du svarer. Og forresten, smisking hjelper ikke!












Hva synes du om bloggen min?
Lider meg gjennom den...
"Få deg et liv, mann!"
Greit tidsfordriv, men ikke noe mer enn det.
Jeg pleier å printe den ut for å ha som do-lektyre.
Du har meg rundt lillefingeren din
Det vackraste som finns...



Free polls from Pollhost.com




*Premien vil bli trukket blant deltakerne den 29. februar 2006. Premien kan kun heves av personer som befinner seg i Norge, personer som ikke hever noen form for lønn, personer med kommunistisk bakgrunn, personer som ikke har et navn som begynner på en vokal eller konsonant, eller personer med bakgrunn fra bygningsbransjen.

2 kommentarer:

S sa...

Hey u sexy man!!!

Jasså, så smiger funker ikkje?? Vi skal no sjå på den...:

Kjære Joakim.. du er utruleg snill og god!! Eg er kjempe glad for at eg fekk moglegheiten til å møte deg og føler meg beæra over å kunne vere ein av vennene dine!!
Utan deg ville aldri livet på Gyldenpris vore det same!! Eg set uendeleg stor pris på deg, og håper at det er nettopp MEG du gir denne twistposen til, for namnet mitt byrjar ikkje på ein vokal!!

Ærbædigst helsing Sol

PS! Eg meiner faktisk det eg har skreve.. så er det og sagt!!!

Joakim Reinert Knutsen sa...

Men det begynner på en konsonant... les reglene mer nøye, unge dame!