10. november 2005

Middagstid

Idag har jeg vært på skolen fra ti til tolv, og på jobb fra tolv til halv åtte. Var en lang tid uten særlig mye mat, så når jeg kom hjem så var jeg skrubbsulten! Kyllingfiletene gikk snart ut på dato, så jeg la begge to i panna. Så hadde jeg noe fersk pasta liggende, og denne tok jeg likegjerne hele av siden jeg skal bort i helga (er jo dåp denne helga!).

To kyllingfileter, en hel pakke Fjordland-pasta og litt pesto til smakssetting... det ble et massivt måltid! Karl Kristian synes sikkert at det ligner på en forrett, men jeg ble nå skikkelig gnocchi-mett! (T-t-t-tog du an?) Legger opp et bilde før og etter jeg, som et bevis på at jeg faktisk spiste opp hele den mathaugen ;)

Hadde tenkt å lese litt i kveld, men får se hva jeg orker. Kan hende jeg bare ser litt Simpsons sånn at jeg får sove ekstra godt.

Ingen kommentarer: