6. desember 2005

Sukk...

Jeg har så lyst å komme inn på NHH, men akkurat nå ser det håpløst ut... er kjempelei av studiene, og ingen av fagene går særlig bra. Livet hadde tatt en ny vending om jeg fikk positivt svar fra de en gang i juli/august. Søknadsfrist er 15. mai og jeg har fortsatt vårsemesteret å forbedre på. Men det er siste sjanse, lenger tid enn det kan jeg ikke bruke på å forsøke å forbedre karakterer. Jeg får håpe noen drysser magisk støv over meg i jula, slik at våren blir en kjempeopptur med masse lyst og energi til å lese fag. Et par A eller B hadde gjort susen. Driver å spekulerer i litt taktikk og karaktertriksing. Sendte en mail til studiesjefen på HSH for lenge siden, men ikke fått noe svar!?

Jaja, jeg har nå hvertfall fersk Malabar (espressobønner) i kverna, så kaffen er i det minste god om dagen. Malabar er idiotsikker og veien til suksess for smaksløkene.

1 kommentar:

Pandaen sa...

Angående taktikk: Bare ring, så finne me nok på noe. :D