13. desember 2005

Eksamenstider

Siste eksamen i morgen! Jeg satser på å rekke eksamenen denne gangen, kanalveien 90 (og et rundt bygg!) skal ikke være så vanskelig å finne. Utviklingsøkonomi står for tur, og jeg er klar til å hoste opp Harrod-Domar, handelspolitikk, fattigdomsgrenser og måleproblemer for BNP-sammenligning mellom land. Jeg føler ikke jeg har noen spesiell oversikt, men jeg har kommet gjennom pensum og fått repetert notatene fra forelesning et par ganger... så jeg satser på at jeg husker det når jeg får spørsmålene, og klarer å hoste opp noe overbevisende. Jeg fikk den leie B-følelsen igjen i stad, men har slått meg til ro med at det kan gå greit med B også... Rett over jul starter operasjon "ta en prat med HSH-økonomi/adm-studieansvarlig" for litt triksing og miksing i henhold til strategien min.

Kryss fingre og tær for meg, here I come!

Og jeg gleder meg usannsynlig mye til etter eksamen, skal bli fredlig med jul selv uten å ta den eksamenen jeg tenkte å ta.. har lagt den helt på is dette semesteret, så jeg har god samvittighet der. Så snart er det god jul!

Ingen kommentarer: