14. desember 2005

Juleferie!

Og det feires med Fjordland Juletallerken. For det er det eneste jeg orker å lage nå, er totalt utslitt etter en lang dag med eksamen og påfølgende jobbing i seks og en halv time etterpå. Problemet er vel at det ble lite spising og mye aktivitet. Så nå står Mr. Fjordland og fosskoker i gryta mi... var det enkleste jeg fant på butikken, som ikke smaker grandiosa. Uansett er det jo deilig med juleferie, men jeg har vært ute en sommernatt før så opplevelsen er ikke unik lenger. Det er fint, men greit nok lissom. Har nok en bismak bak det hele, pga at jeg ikke tar det ene faget likevel (må ta det til våren da) og at jeg fortsatt går på Bacheloren. Gleder meg såååå til juleferie, men før det skal det bli endel jobbing og sånn. Minner meg på at jeg må bestille flybillett..!! Håper det er flere igjen, ellers må Joakim sitte alene på hele Gyldenpris i jula ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

jippii:)gleder meg masse til juleferien, kjæresten min! skal bli kjempekoselig!:)
nuss!