10. desember 2005

Gåte: Hva er det som er rødt og går rundt?

Jeg fikk lyst å lage en gåte.

Hva er det som er rødt og går rundt?

Er det denne røde fryseposepinnen som er tvinnet rundt og rundt? Kanskje det er jordkloden om 100 millioner år? Kanskje det er noe helt annet!!?? Legg inn et forslag på hva du tror det som en kommentar på bloggen min, vinneren mottar en kasse Hansa Julebrygg (samme konkurranseregler som tidligere, og i tillegg kan ikke venner elller bekjente av Joakim vinne.) :D

God helg!!

4 kommentarer:

Stine sa...

Jeg tror det er Carl I. Hagen når han er så rødglødende forbanna på Stoltenberg, at han går rundt og rundt i sirkel for å demonstrere sitt sinne...

Eller så må det jo bare være når du drikker så mye RØDvin at det går rundt for deg...?
(søkt? nesjda...)

Joakim Reinert Knutsen sa...

Jeg haded vel lit får liet skrifvelief til at alretnatvi 2 er sæli akktuelt?

Anonym sa...

God bedring Joakim:D:D:D jaja... då såd eg her uden nogen venna å fira halvlitara... Kan bli gøy d :D Faen blei du av egenltig?:S

Anonym sa...

Julenissen i en tornado!
En nisse-flue
En akrobat med mensen
Rudolf på Gilde slakteri
Økonomi i positiv utvikling (rødt er jo i minus)