26. desember 2005

Hva fikk du til jul i år da?

Jeg fikk:

Tøfler (mamma og pappa)
Strykejern (mamma og pappa)
Genser (mamma)
Fancy sykkelpumpe (Kurt, Line og Lisa)
Hawaii-skjorte "Cowboy-style" (Lisa)
Myk ullgenser (Mariann)
Egg-koke-timer-måler-ting (Vampyrus, en katt..)
Sukkertøy (Mia)
Gavekort på CD (Foreldrene til Mariann)
Novellebok (Andrè)

Det var vel det! Supre presanger dette. Tøflene vil nok de fleste på Gyldenpris se mye til framover, de kommer til å bli gode.

I kveld skal Mariann og jeg ut på byen, hun har ikke festa siden i sommer så hun kommer sikkert til å bli full som en gjøkunge som spiser gjæra epler. Men blir hvertfall moro å feste sammen igjen, det er ganske lenge siden nå. Ha en super romjul!!

Og så trenger jeg litt hjelp... Hvilken CD skal jeg kjøpe for gavekortet? Må brukes før jeg reiser hjem. Skriv kommentar på hvilken CD du synes jeg burde skaffe meg.


Ellers forventer jeg at folk skriver hva de fikk i gaver som kommentar til denne bloggen. Såpass klarer dere ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
julegaver ja....for å seie de sånn så skal du frå no av sleppe å få meg sint og rasande på døra, og med trusslar om at pcen snart ender på gulvet i et stort brak :) yei! :D Ny pc :D

kos deg viare i jula :)

Anonym sa...

-Tøffler
-Skrutrekkersett
-Boxershorts
-Skinnhansker
-En sånn ting......
-Nasty frakk
-Regnklær
-Printer
-Jakke
-Hånklær
-Drops
-Kopp me marsipan og kondomer(hehehe)
-Tannbørste(?)
-Ølboks
-Klapp på skulderen
-Å en heil haug me greie!
-Ull undertøy
-2xRitzenhof shotglass....(skrives d sånn???)
-Lommelykt

Satse på at d hørtes usedvanlig fett ud for d va ikkje så verst:) Kjempeglae for udfallet faktisk! Gjekk sjikkele i pluss kan du sei, tatt i betraktining mine investeringa! moahahahaha. Jul e frekke greie!. Ja d hørtes ud som dåkke har godt av ei pærefylla si mariann ikkje har drokke si sommmare? Ska sei hu e pliktoppfyllanes.. Ikkje som deg akkurat:D:D Ikkje lenge igjen t london nå mister. Satt her å kokkelurte før i dag å eg kom t å tenka på den der bombingå. Va ikkje d på Kings X station? :S ?? Hmmm... jaja... Lynet slår ikkje ner same plass to gonge.... h b eg jaffal:D:D:D:D
Eg har og gjort ein nyoppdagelese på musikkfronten... Oasis.. Good shit!
Nei ka cd du ska ha... d va d då. HAr du nogen spes musikk type du e ude itte??? Nei nå e d bikketi for meg.. e sjikkele fesen itte den der nedetiå eg hadde i går(sjuge)... synd om meg... Så nå e d soving så gjelde! Imårår e d Narnia så ska ses! Blir konge! Jippi! Kosa dåkke ude i byen så snakkes me mister.. nanna å oppfør deg rampete å usjikkele:D:D:D:D:

Ingvild sa...

Hei!

God jul!

-Penger, mest det jeg fikk
-Smykke+øredobber
-topp
-genser
-bok
-Pringles
-gavekort på Libris

Oasis, ja..Har billetter til konserten deres i Januar, jeg :P muha..

Anonym sa...

Kjøp deg Van Der Graaf Generator, evt Focus ;)

Anonym sa...

Eg fekk
-mikro
-stå-lampa
-pengar
-to brødristarar
-gitarholdar og strengar
-trefjøl (laga av tantebarn)
-tresleiv (laga av tantebarn)
-hårtang (krøller, glatting osv)
-veska
-mange klemmar.. :-)

S sa...

Heisan, Joakim!!

Vel.. du skreiv ein treffande kommentar i blogen min.. så bøyer mitt hovud ydmykt ned...;-D

E fekk:

tøfflar ( sånne tøfflesokker)
Pengar
gitarstativ
lys/m slik til å stå på greier
sangbok
sengesett
engel (pynt.. kanskje tanta mi synes moralen har sunke.. :-o)
strykejern
pledd (2 stk, folk har skjønt at e er frossen!!)
cd (selvlagd av David, kompis i sandnes)
Dvd (kungfu hostle)
Handhekla sommerfugel frå bugaria. (Ein liten ein i eit postkort)

Vel, det var vel det trur e..

GOD NYTT ÅR, Joakim!! Kos deg, hils Mariann og!! Vi feirer meir tilbake i Bergen, yeah!! :-D

klem Sol