6. desember 2005

Fyllenpris lever opp til sitt rykte

Denne lappen hang på branndøra inn til gangen vår i fjerde etg på lørdag kveld. Karl Kristian så den først, men gadd ikke gjøre noe for han regnet med at jeg ville ta affære. Jeg? Rød penoltusj? Totalt dominerende? Skjønner ikke hva du snakker om...

Vi legger hvertfall lista :D

(ps! Klikk på bildet, så får du se det i en større variant slik at det blir lettere å lese det som står.)

Og sjekk alle skrivefeilene da.. jeg ser tre av dem: 4de. - hvis hensyn - ver vennlig

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om eg ikkje gadd å gjer noge e vel tvilsomt. eg va rettere sagt ikkje i stand t å foreta meg noge kreativt men eg regna sant å sei me at du sko fixxa biffe:D:D Digg! We take no crap on the 4th. floor!!!

Pandaen sa...

1. Vedkommende person har IKKJE skjønt konseptet med 4. etasje... :D

2. Karl Kristian: 4.th floor e 5. etasje...

Anonym sa...

Mimimimimi annårs! Go home! :D:D:D:D
Vanvittig så viktige du har blitt itte du flytta bort der! Nasen høgt i sky! Den ska trekkas KRAFTIG ner når me komme bort!haha