9. desember 2005

Eksamenslesing

Hvem driver ikke med slikt om dagen? Noen er ferdige, og jeg har fått det gnidd inn av mange at "nåååh reiser jeg hjeeem, Joakim! Såååå deilig å være ferdig altsååå!!! Du må glede deg!" JAAAADAA!

Vel, jeg har eksamen 14. og 15. desember, deretter er det min tur å ta ferie. Riktignok har jeg ikke lest til den som går 15. desember, så jeg tviler på at jeg skal bruke energi på å møte opp på den. Vi får se... legger inn alle kluter på eksamen den 14. Går for en ubetinget A der, som et ledd i aksjon komme-inn-på-NHH.

Så får jeg heller konte på den andre til våren, og bruke to måneder med intensiv lesing for å løse mysteriet bak makroøkonomi. Jeg har aldri likt det, og kommer aldri til å like det. Er ille å si det, men en mastergrad på universitetet er svært lite fristende med tanke på at da må jeg sveive i gang makroøkonomi på masternivå! DET hadde aldri gått bra...

Men jeg ser alltid lyst på livet! (bortsett fra de gangene jeg ikke gjør det, da...)

Ingen kommentarer: