12. desember 2005

Businessreise til Amsterdam

Jeg unner meg selv kun det beste av det beste, også flyreiser! Så businessklasse-billett til Amsterdam regner jeg med skal være med å gjøre susen for en super-duper syrehelg med ørepropper og litervis med vann (nei, jeg tar ikke smileys). Det var bare for å sette ting på spissen, ingen fare ;) Så bare slapp av folkens, bare Silver Strike på meg hele helga. og så har jeg hørt at kafèene har fantastiske brownies, så de må jo prøves... eller er det noen som kødder med meg nå?:)

Om jeg gleder meg til Trance-party?! Yep! Noen som vil se hvem som skal spille?? Hørte jeg ja?! Åkai da.. disse skal spille: (skal definitivt få med meg Push, Judge Jules og DJ Jean!!! Mange ukjente, men de er sikkert bra de og)

MAINSTAGE:
ARMIN VAN BUUREN
ABOVE & BEYOND
MARCEL WOODS
JOHAN GIELEN (+LIVE)
RONALD VAN GELDEREN
PUSH (LIVE)
COR FIJNEMAN B2B MARK NORMAN
ERNESTO VS BASTIAN (LIVE)
SCOT PROJECT

ARMADA STAGE:
MARKUS SCHULZ
M.I.K.E.
MATTHEW DEKAY
PERRY O’NEIL
ARMIN VAN BUUREN, REMY & ROLAND KLINKENBERG (LIVE)
Special guest: JUDGE JULES

MADHOUSE STAGE:
DJ JEAN
RANDY KATANA
TIDDEY
4 STRINGS
SPIDER

1 kommentar:

Karoline sa...

BLÆÆÆ du og øystein er ekkle! Jeg må sitte alene på turen ned,på economic class :(