14. februar 2006

Space cake ready for takeoff

Vel hjemme fra Amsterdam-turen. Fantastisk, helt fantastisk. London kan bare gå å legge seg, Amsterdam var virkelig en by i mitt hjerte!

Mens Anders føler seg snurt og Karl Kristian vrir seg i smerte over at han ikke ble med, så lar jeg fortsettelsen på dette blogginnlegget ligge for nå. Jeg har nettopp kommet hjem, og har knapt fått pakket opp kvoten og skittentøyet. Nå er det på tide å sove. Jeg lover å skrive når jeg våkner igjen. (OK da.. kanskje litt senere, når jeg har tid og gidder ;) )

Ting å skrive om i morgen:
-Taxiene
-Opptøyet
-Amsterdam Dungeon
-La Canna Coffeeshop
-Trance Energy (såklart)
-Hotellet og lommeboka
-Den fete låta
-Tiggerne
-Sko og sko og sko
-Junk food
-Togene
-Doorbitches
-Paradiso

osv.. Øystein og Karoline, fill me in hvis jeg har glemt noe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Jeg lover å skrive når jeg våkner igjen."

Sover du fremdeles?

Anonym sa...

Skjer med Amsterdam turen da???
Var det ikke gøy eller??

Kom igjen nå, få høre....

Øystein