17. februar 2006

Jeg har blitt lisenspliktig!

ssssshh!!! Ikke si det til lisensmannen.. jeg har fått meg en TV på størrelse med en kortstokk. Den kobles til macen så brukes dataskjermen som TV-skjerm. Genialt enkelt, helt enkelt genialt! :D Sparer masse hybelplass framfor å ha et støvsamlende monster i hjørnet her.

Dessuten er det litt grensesprengende at jeg får meg TV. Jeg er jo kjent som "han som ikke har TV på hybelen". Nå er jeg ikke kjent som det lenger (bortsett fra ovenfor lisensmannen). Jeg betaler ikke 2000kr i året for en dings som kosta meg 1350kr altså...

Når jeg tenker etter så er jeg faktisk ganske lite innovativ når det gjelder å være tidlig ute med ting. Jeg fikk meg ikke mp3-spiller før sent i høst (innebygd i mobilen), TV fikk jeg jaggu ikke før i dag, jeg var ganske sen med å få meg mobil også (var en periode jeg sa at "NEI DET SKAL IKKE JEG HA!!"), har alltid hatt gamle PCer (helt inntil jeg kjøpte macen). Dette er vel egentlig totalt motsatt av hva folk tror... ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Joakim! :-) Du får kosa deg med den piiiiiiip tv'en i stedet for å bli med cowboyfesten sammen med dei som verkeleg telle på bygget du då... hrmf... ja, eg er både snurt og fornærma. Du har ikkje ein gong skrive det til meg personleg at du ikkje kjem til Utne... dust...

Pandaen sa...

Jaja, Joakim. Eg ska senda ein anonym forespørsel te de britiske lisensmyndigheter for å retta opp i denna uholdbare situasjonen. Det e utenfor deres jurisdiksjon, men de gjør heil sikkert et unntak for deg, så ivrige som de e...

Anonym sa...

Tror nok jeg skal rapportere dette til NRK ja, så får jeg en klekkelig dusør :)

Anonym sa...

Velkommen i klubben sofatryner!

Men jeg må vel si meg litt uenig i at du ikke har hatt mp3-spiller før.. så vidt meg bekjent kunne vel motorolaen din spille mp3er ? Min mobil har iallefall hatt mp3spiller og minnekort siden 2003 :)

Du får kjøpe deg en Xbox 360 nå da, de har en på Platon til 3300,- + spill :) NFSU Most Wanted er visst fett :)