14. februar 2006

Lang vei hjem

Noen ganger så lurer jeg på hvorfor Widerøe ble kåret til en av de beste nettstedene for flyselskaper, for når jeg la inn ruteforespørsel på ruten Bergen - Sandefjord førstkommende søndag så fikk jeg blant annet dette alternativet:

Widerøe
WF 392 E
Flesland (BGO), Bergen, Norge 08:45
Dyce (ABZ), Aberdeen, Storbritannia 09:05
Direkte / DH4

Widerøe
WF 365 E
Dyce (ABZ), Aberdeen, Storbritannia 12:05
Sola (SVG), Stavanger, Norge 14:25
Direkte / DH3

Widerøe
WF 455 E
Sola (SVG), Stavanger, Norge 18:45
Sandefjord (TRF), Sandefjord, Norge 19:30
Direkte / DH4


Legg merke til tidspunktene. Hele reisen tar 10 timer og 45 minutter. Jaja, hvis man er glad i å fly så er det jo bare å hive seg på denne turen. Prisen (624kr) er den samme uansett hvilket alternativ man velger. Likevel tror jeg at jeg kommer til å gå for alternativet Bergen-Sandefjord direkte med reisetid på 50 minutter.

Ingen kommentarer: