6. februar 2006

FIre fluer i en smekk

kaffejoakim Espressojoakim Baristajoakim: Fire fluer i en smekk: "Alts�, jeg tar utfordringen Anders gav meg p�bloggen sin.

Here we go..

Fire jobber jeg har hatt
- Avisbud for Haugesunds avis i tre år
- 'Miljøarbeider' på allaktivitetshus i Haugesund Kommune
- Vekter i Securitas
- Butikkselger

Fire filmer jeg kan se om og om igjen
- The Nightmare before Christmas
- Pulp Fiction
- Edvard Saksehånd
- Ringenes Herre-trilogien.

Fire steder jeg har bodd
- Oslo
- Haugesund
- Bergen
- Tønsberg

Fire TV-serier jeg liker å se
- The Simpsons
- Alle elsker Raymond
- Kongen av Queens
- Mythbusters

Fire låter jeg kan høre om og om igjen
- Ugress, Battle 22
- Røyksopp, Poor Leno
- Jeff Buckley, Hallelujah
- Lamb, Zero
(tja, dette ble vel nesten et mer tilfeldig utvalg av mange fantastisk låter)

Fire web-sider jeg besøker daglig
- VG
- Dagbladet
- Studentportalen
- Alle blogger til folk jeg kjenner (se linkene til høyre)

Fire ting jeg skal gj�re f�r jeg d�r
- L�re meg et nytt spr�k
- Gjøre noe på impuls som aldri kunne falt meg inn å gjøre i det hele tatt
- Drikke og spise uante mengder med kvalitetsmat (livet er for kort til å kaste bort på kjipe rå varer)
- Være på TV eller i en stor avis


Fire personer jeg sender denne videre til
- Marte
- Bjørn Even
- Karoline
- Sondre

Ingen kommentarer: