8. februar 2006

The globetrotter strikes again

Ut på tur igjen! Denne gangen er det Amsterdam, og flyet reiser fra regnvåte Bergen klokka elleve i morgen. Denne gangen er det SAS som skal få lov å fly meg til Oslo og så Amsterdam (nevnte jeg på business-klasse?). Torsdagen starter hardt med tur til Rotterdam for shopping og begivenheter, bar og det beinharde utestedet Hollywood Music Hall hvor studenter har gratis inngang og øl koster 1 euro før ett. Skal gjøre susen for en slunken lommebok det ;-)

Ellers har vi ikke så mange planer, men jeg skal ingenting annet enn å ha en morohelg i en flott by jeg!

Lørdagen kommer nok for det meste til å gå med til Trance Energy. De åpner klokka ti på kvelden, men man bør være der i halv åtte-tiden visst for å sikre seg et garderobeskap. Siden det varer helt til syv på morgenen så er det litt greit å henge fra seg jakka ;) Kommer nok til å bli moro og utrolig slitsomt!

Karoline har lagt ut spillelista på sin blogg.

Og NEI, jeg har ikke tenkt å ta masse vleesgehakt, hachee, stamppot, mengelmoes, ouwe koek, grove fout, -symbool (hekje), hasjiesj, sloof, dorpsgek, sufferd, stamppot maken, (fijn)muizen, fijnhakken, verknoeien, doorbespreken eller herhalen..... (Jeg skrev på nederlandsk for anledningen..).


Så da er det bare til å ønske meg god tur!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

kos deg masse i helgen, beibi! kjempeglad i deg:) nusser fra Mariannen din!