28. oktober 2005

Ferdig!!!

SÅNN! Nå har jeg faktisk fått gjort unna det jeg grua meg til, alle obligatoriske oppgavene. Har dog litt igjen på den ene økonometri-oppgaven, men jeg har likevel levert den. Får se om jeg skal gjøre noe mer på den i morgen (er et par oppgaver jeg ikke fikk til). Makro II er levert, den ble kjempedårlig og jeg er skeptisk til den.. stakkars person som må lese den. Får håpe den får bestått i det minste. Utviklingsøkonomi er levert for lengst, og Innføring i samfunnsøkonomi (!) ble levert i går!

Uansett er det vanvittig deilig å ha produsert alle oppgavene, uansett om de er dårlige eller ikke. Det er jo endel jobb bak hver oppgave, og jeg har nå lagt innsats i de! Fire oppgaver, 10+5+6+8 = 29 sider med kjedelig korrekt oppgaveskrivemåte. Er jo litt da..! Men NÅ skal jeg sove... det skal bli deilig!

1 kommentar:

Pandaen sa...

Får ikkje håpa du sove ennå...