16. oktober 2005

powerbook bulk


powerbook bulk
Originally uploaded by kaffejoakim.
Oj, der mista jeg Powerbooken i bakken... igjen! Søren og, det var kjipt. Hadde den i veska og i beskyttelsesveske da den ramla i bakken og fikk en liten bulk på siden, greit nok. Men hele greia ble jo skeiv og står å vipper på pulten min. På bildet ser du bulken, den er bøyd på siden og sprekker ut framme. En papirbit fikser biffen for helgen, men til mandag ringer jeg forsikringsselskapet (ja, JEG må jo ha forsikring, så klønete som jeg tydligvis jeg) så får jeg ordnet det. Begynner å bli erfaren med sånne fikse-ting på Powerbooken, har jaggu hatt mye styr med de. Så lurer på hva de sier når jeg kommer inn dørene der mandag morgen, IGJEN! Jaja... er jo ikke så mye å gjøre med, og maskinen fungerer jo tydligvis fint enda!

Hørte om en annen kar som kjørte (!!) over maskinen sin, så den ble helt bøyd som en skål. Skjermen ble knust riktignok, men maskinen startet og virket fint..! Så solide er dem nå.

Men men, det var basicly helga mi, har ikke skjedd så mye annet enn at jeg har jobba og hatt besøk på lørdagskvelden. Fredag kveld gikk med til å spise Solvors fantastiske pizza, den var go'!

Og denne uka skal jeg jobbe som en helt med oppgaver, for skal hjem til Tønsberg i helga og da vil jeg være ferdig med alt som jeg har liggende.

I kveld skal jeg på vaffelkveld på huset. Lag doble porsjoner, for Joakim kommer sulten!!:D

Ingen kommentarer: