17. oktober 2005

NextGentel

Nå er jeg på telefon med NextGentel. Hører på fæl ventemusikk mens temperaturen. Tilogmed kundeservicen går tregt, ikke bare internettlinjene!! Og så kommer jeg fram... og så blir jeg satt i ny kø... en tregere kø. Dette er jo blåkopi av internettlinja mi. Den har jo også bare blitt tregere og tregere. Lurer på hvorfor jeg sa ja til å snakke med teknisk avdeling, når jeg egentlig bare vil ringe å høre hvor brevene mine blir av. Og bli kvitt NextGentel. Jeg gir heller blod til en flått som sitter sentralt plassert på øyeeplet framfor å gi penger til NextGentel.

Men nå er jeg visst nummer to i køen.. dvs bare fem minutter igjen å vente. Jeg vet at teknisk avdeling neppe klarer å fikse problemet mitt uten videre, så det blir jo moro å se hvor engasjerte og desperate de er til å fikse det. Jeg frykter at de sitter der med sneipen, colaen og beina på bordet og tar livet helt med ro. Slik som alle tydligvis i NextGentel gjør (bortsett fra fakturaavdelinga såklart, som jobber så det spruter).

Jippi.. nummer 1 i køen. Bare to minutters venting igjen... la-la-la... vente-vente-vente... jeg kjenner jeg blir mer irritert igrunn, tåpelige duster. Elendig sytemusikk som ventemusikk også. Sikkert for å roe meg som kunde ned. Tåpelig psykologisk vissvass... grrrr.. "Takk for at jeg venter!??" Takk MEG for at jeg fortsatt betaler dere, og at dere ikke betaler meg for beskyttelse!!

Men nå går vel ventemusikken over til stressa ringing snart, så jeg får avslutte.. skriver hvordan det gikk. Hadde jeg hatt den gamle telefonen så kunne jeg tatt opp samtalen.:D

Ingen kommentarer: