5. oktober 2005

When I woke up this morning...

... syv minutter på åtte og FORTSATT tenkte at "ah, joda.. jeg har tid til å dra meg liiiitt til før jeg går i dusjen". I og for seg greit nok, dersom man ikke tar i betraktning av at jeg skulle på skolen kvart over åtte.

Vel ute av dusjen satte min rasjonelle tankegang i gang. Jeg stresset ned, tok meg god tid med frokosten og laget meg attpåtil en Espresso som jeg sitter å koser meg med nå som jeg skriver dette. Fant ut at jeg heller drøyer skolen til kvart over ni, dvs nå... oj! NÅ!!!!! Ææææææææh!!!

4 kommentarer:

Pandaen sa...

Gratulerer, Joakim! Din første (?) spamkommentar! :D Godt å se at døgnrytmen fra i fjor henge igjen... Husk: Veien te helvete e brolagt med gode intensjoner! (Dagens antipeptalk?)

Joakim Reinert Knutsen sa...

Næh, er ikke den første, men pleier å være kjapp med å slette de. Men denne skal få stå som en kuriositet. Til dere andre, you're gonna die!

De små bøndene i Warcraft 2 burde heller se "stop spamming me" istedenfor "stop bugging me"

Anonym sa...

Har tid til å ligge å dra`n litt til, eller har tid til å ligge å dra`n? Her er det lett å lese feil, men etter å ha lest det om igjen er vi litt usikre på hva du egentlig mente allikevel... Lisa&Eirin

Joakim Reinert Knutsen sa...

Når du sier det, så blir jeg straks litt usikker selv. Men jeg kan jo fortelle det som det var. Og det inkluderte IKKE noe snusk som dere forsøker å henvise til. Jeg ønsket rett og slett bare å sove litt lenger enn det jeg kunne. Men jeg lover å være litt mer spesifik neste gang!