27. oktober 2005

Nå er klokka sent (eller tidlig)

Klokka runda nettopp fem, Joakim hører på Portishead og sitter egentlig bare å kikker ut i løse lufta. Dette minner meg egentlig om nattevaktene jeg hadde når jeg jobba i securitas.. Sitter selvfølgelig oppe å skriver på makro-oblig som skal inn til fredag. Men har lyst å gjøre den mest mulig ferdig nå... men nå er jeg nede i en liten død-periode. Begynner å bli trøtt og lite effektiv, så burde kanskje gå å legge meg helst.. Sliter litt med oppgaven, vet ikke helt hvor jeg skal angripe den fra. Har nå gjort et heltemodig forsøk så får vi se. Har inntrykk av at det skal litt til å stryke på sånne oppgaver, men jeg vil jo ikke ta sjansen på å gamble meg gjennom det. Akkurat nå sitter jeg egentlig å lurer på hva de mener med det ene spørsmålet, og om jeg kanskje har svart på det allerede.

Skal vi se.. jeg har funnet en modell å bruke, og jeg har preika litt om den og hvordan renteeffekter kan påvirke inflasjonen... men har jeg forklart atferdssammenhenger? Hva betyr egentlig det nå da? Jaja.. uff, dette her er rare greier.. kanskje jeg skal ta med noen flere forklaringer fra boka? hmm.. nei, jeg vet ikke. Nå er jeg bare trøtt, og mett på kyllingnudler. Forelesningen i morgen klokka 10 tror jeg bare at jeg dropper, skal jobbe klokka to til åtte. Regner med jeg rekker det, så får jeg heller bruke neste natta også på å gjøre ferdig oppgaven (pluss litt i økonometri hvis jeg rekker og orker, selv om den er 95% ferdig).

Ingen kommentarer: