1. oktober 2005

Rare, rare Gyldenpris...

Man ser jo mye rart innimellom, vi som bor på Gyldenpris.. Satt i karnappen å leste på eksamen jeg skal ha på mandag da jeg tok til å kikke ut vinduet. På andre siden av broa sto en rekke brannbiler med fullt blålys. Blålys er jo ikke SÅ sensasjonelt, det så ut til at det bare var en falsk alarm eller noe fra et lagerbygg der. Fantastisk hvor fasinerende det er å stirre på blålys uansett. Vel, jeg kikket videre.. der den bedriften nedenfor fotballbanen er, sto et par biler og noen mennesker. Heller ikke noe uvanlig, da det ofte er folk der på kveldstid å jobber med ting, bare at hver gang ser det ut som om noen snoker rundt der :)

I venstre øyekrok la jeg merke til noe.. noe veldig rart, som jeg satt å kikket lenge på. Lyset til en bil fanget oppmerksomheten min. Så skjedde det masse rart som jeg ikke skriver her, men som jeg heller ringte politiet og fortalte. Synes det var så merkelig, og de sa de skulle ta en kikk på saken. ikke noe action, men bare veldig veldig rar oppførsel fra noen folk... så jeg fant fram digitalkameraet mitt og knipset et par bilder, vet aldri når man får bruk for slik :-)

Tror jeg må skaffe meg en kikkert og bruke litt mer tid i karnappen! Kanskje jeg en dag får historiene mine i Se & Hør med sladdet ansikt, kjent som "spaneren"? Så blir jeg en anonym berømt, og får fete honorarer for hemmelige oppdrag? Nei, jeg får slutte dagdrømmingen og lage meg en espresso så jeg er våken til mer lesing!

Ingen kommentarer: