3. august 2005

Tilbake på Gyldenpris!

Der var ferien i Tønsberg over for denne sommeren, og jeg reiste tilbake til Bergen i kveld. Skal jobbe litt og sånn før skolen setter i gang mot slutten av august. Men tenker jeg går ut på bok-shopping om ikke altfor lenge.

Ellers, oppdatering om macen: Jeg får ny! Skal ringe i morgen og høre om den har kommet. Vet fortsatt ikke om jeg får en brand-new siste modell eller om jeg får en ny av de gamle (lik som den jeg har, eller hadde riktigere sagt).


Litt rart å komme tilbake til Gyldenpris. Hadde faktisk litt av den samme magefølelsen som jeg hadde på samme tid i fjor da jeg flyttet hit, bortsett fra at jeg var 1000 ganger mer spent da. Blir jo spennende med nye folk, og nytt studieår. Den gode gamle (eller nye?) Gyldenprislukta sitter godt i veggene og gir minner om et langt, supert år på verdens beste studentbygg som har vært. Det kan umulig bli bedre enn det har vært?! Bare framtiden vil vise..!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulera med ny maskin! Var på tide at de fikset det. Greit at du fikk nyeste modell også :)