6. august 2005

Dag 2 - år 2

Eller Gyldenpris versjon 2 som jeg også liker å kalle det. Idag er dagen jeg kom opp igjen etter å ha vært i Haugesund med flyttebilen. Vi snakker selvfølgelig ett år tilbake i tid. Denne dagen i fjor brukte jeg på en lang, spennende utforskende tur i Bergen hvor jeg var på Clas Ohlson og handlet termometer som måler både inne og utetemperatur, pluss endel ting og tang. Hvorfor jeg husker akkurat det med termometeret vet jeg ikke, men sånn er det nå. Ellers på kvelden var jeg med Bjørn Even og Inger Marie.

Ellers flytta Ellen (vår alles doplanger) til Gyldenpris i dag om jeg tar ikke feil. Hun kom hvertfall på døra mi å spurte om å låne en hammer så hun kunne få sammen de møblene sine. Og litt senere (noen minutter) kom hun tilbake og spurte om jeg var flink å skru Ikea-møbler... jeg regner med at jeg ikke trenger å besvare det spørsmålet:-)

Ingen kommentarer: