3. juli 2005

Du verden som tiden flyr...

... har fortsatt ikke fått tilbake dataen fra verksted (!), nå begynner det å gå veldig lang tid synes jeg. Så derfor er det blitt tynt med skriverier i bloggen. Men den er overhodet ikke død, og vil våkne til live igjen så fort dataen min er ferdig reparert (de mangler en bitteliten del som må til for at alt skal virke, og den var i restordre på hovedlageret i Nederland eller Irland eller hvor nå det ligger).

Ellers har jeg planene for neste år klare.. gikk jo som det måtte på den siste eksamen (stryk), og dermed har jeg kun 170 studiepoeng. Er usle 10 studiepoeng unna en bachelorgrad, og jeg kommer til å bruke høsten på å skaffe meg disse ti små poengene (pluss tredve ekstra, må ha noe mer å gjøre også... lånekasse-messig).

Så for nå må alle ha en god sommer, så snakkes vi sikkert til høsten eller i løpet av sommern!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heyhey! Ska sei d tar ti me di der datafolkå! Det va vel litt meir omfattanes en du fysst trodde:(
Jaja. Du får an jo igjen t slutt då. Så du får bare smørra deg me tålmod å bruga Mariann sin :D Uansett. Kjipt me den graden din menmen. Se lyst på d. D e nærmare t Uni en t den andre skulen:) Ha ein fortsatt goe ferie der oppe Master Joda:)

Anonym sa...

http://www.blogthings.com/coffeequiz/
Kaffitest t joakim:)