31. desember 2006

Repeat activated: Trance Energy 2007

Etter mye mas så fikk jeg heldigvis tak i billetter til neste års store happening; Trance Energy 2007. Først fikk jeg bestille, men så klarte jeg ikke å fylle ut skjemaet korrekt ettersom alt sto på nederlandsk. Deretter prøvde jeg igjen, men da fikk jeg beskjed om at billettene var utsolgt!! Typisk om jeg skulle være den første som ikke fikk billett... uansett klarte jeg å trylle det til på en fantastisk måte (gikk inn på History i nettleseren og fant fram siden der jeg hadde fått billett, og så bare fortsatte jeg. Gikk som en drøm, fikk reservasjonsnummer, mail som bekreftet det hele ogsåvidere).

Så nå blir det Nederland igjen. Akkurat som i fjor!! Det skal bli utrolig bra, gleder meg allerede!!

Som en oppvarming så legger jeg ut en video av rulletrappene som går mellom T-banen og BI Nydalen. Dette synet møter alle morgentrøtte studenter som tar t-banen til skolen hver dag. (Jeg tar heldigvis bussen). Når jeg tok videoen var ikke hun gale dama der å sang. Det er montert opp høyttalere hele veien, og de pleier å spille mye forskjellig psykodelisk musikk. Må oppleves. Forsmak får dere i videoen her:

Ingen kommentarer: