5. desember 2006

Konkurranse!! [edit]

I forbindelse med at jeg har registrert bloggen min på Google Analytics så tenkte jeg å ha en liten morsom konkurranse... vinneren blir selvfølgelig premiert!

Oppgaven går ut på å gå inn på www.google.com og søke etter bloggen min. Dersom du finner bloggen min er det veldig viktig at du trykker på treffet og går inn på bloggen. På den måten blir søkeordet ditt registrert. Den som har den mest kreative søkemetoden får en ekstra julegave under treet i år!

Er oppgaven forstått? 1-2-3 søk!

PS! Bruk kommentarfeltet til å si at du er med i konkurransen, sånn at jeg vet hvem som har deltatt med de forskjellige søkeordene.

Og hvis du ikke skjønner bæret av dette? Stikk inn på Google Analytics sin side og les hva det er for noe. Og for du som ikke gidder å lese deg dypt inn i linkene mine: google analytics er en liten statistikkfunksjon som gir oversikt over hvem som har vært på siden. Men de har sin egen lille vri på det hele som gjør at det blir fryktelig morsomt å følge med! For å si det sånn, du får langt mer og bedre informasjon enn noen annen internettstatistikk-program... (Nedstat - go home!!)

!!!!!!**-- OPPDATERING --**!!!!!!
Ser ut som om folk hadde det moro med dette... så da måtte jeg være med selv også! Jeg søkte på "Fulle studenter på Gyldenpris" og jaggu kom ikke bloggen opp som treff nummer to serru!

PS! Jeg er sikker på at folk kan være enda mer kreative.. for å gjøre det litt vanskeligere så kan vi leke «min hatt den har tre kanter» og si at det er forbudt å søke på "joakim" og "kaffe" og "gyldenpris". Men veldig bra søkeforslag som har kommet til nå:D Hvis dere bare kunne være LITT MER kreative (fritt inspirert av Solo Smoothie-reklamen).

12 kommentarer:

Henriette sa...

Hehehe morsomt!!
Jeg skrev inn det ordet jeg forbinder med deg (ikke vondt ment) og søkte derfor på mikroøkonomi+joakim ;D
Og du kom opp som alternativ nr 2 ;)
Feslig sak det her!!

Anonym sa...

Jeg skrev "Kaffebonden DDE i høyvann" og da kom bare din side opp som resultat. Det var ikke værst søkeord :-)

Anonym sa...

dette måtte jeg bare slenge meg på, kul ide! ;) du kom opp som eneste søk (!) for jeg søkte på noe så koselig og sant som "joakim liker the memory of goldenprice".

Anonym sa...

Søkte på dette eg...
Joakim vil bli Espresso Master på st.hanshaugen
Kom som number one!:D:D
Då va d i boks:P

Anonym sa...

Fant en aen og!! Den og kom som nummer ein:D
Goldenprice og andre rare ting

Anonym sa...

ententent.!!!!!!
Kaffemoral på st.hanshaugen

Anonym sa...

BAre meg igjen!
Er joakim the master of the universe?
tihi :D

Anonym sa...

Julenissen fortæres i Oslo
Ska slutta nå.......

Anonym sa...

skal ikke gi meg med det første nei. vil jo så gjerne vinne!!! (dårlig taper jeg?? nahhh plystre plystre... og så tape for kk?? no-no-no, det skjer ikke) joakim, SERIØST... jeg bladde gjennom HELE bloggen din for å finne noe fengende å søke på. bare se på dette: STRIKING NEWS: konkurranse!! er WANTED TIL jul. plukka og lappa sammen mange alternativer og så kom denne rett opp.
vente... vente... på julegave...

om jeg brukte lang tid på søkinga? virka egentlig som om det var dette jeg bedrev hele dagen med, og så tok jeg en pause med oppgaveskriving innimellom ;)
ha en fin kveld kompis.
klem, klem

Anonym sa...

BULLSHIT!!!!! D GJORDE FAEN EG OG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IKKJE HØRR PÅ HU!!!

Anonym sa...

Jeg søkte på "espresso powernap bergen" og da kom du opp som nr 3 :)

Anonym sa...

og vi prøver igjen ;) har vel fått med deg de siste forhold i vestlandets hovedstad? "Bergensværet: til dels noe regn i sentrale strøk". når jeg søkte på det plinget du opp så fint på skjermen min. men det er en sannhet med tvil. en kar seilte med radiostyrt båt på bryggen her om dagen!!!