4. desember 2006

Høyvann

Nå er det bare en time igjen til hjemmeeksamen i research methodology.

Dette er første gang jeg har en hjemmeeksamen. Nervene er i høyspenn... det er de alltid før eksamen uansett hvor bekymret eller ikke jeg er. Men denne gangen er det en hjemmeeksamen på 24 timer der jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli nok å gjøre.

Jeg føler også at jeg overhodet ikke har kontroll over pensum, og med en 24 timers eksamen er det ikke akkurat tid for å lære seg nye ting...

Hvis det er noen som er ekspert i vitenskapsteori eller forskningsmetode så ring meg så fort som overhodet mulig. Her trengs all den hjelp jeg kan få!

For å tenke på det positive siden... fra nå blir det et langt, hardt døgn, men på denne tiden i morgen er jeg ferdig. Uansett.. tiden tikker framover om man vil det eller ei. Får bare håpe jeg får kludret ned noe fornuftig i løpet av disse få timene.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godspeed mister! D går sikert flott ska du se! :D
Eg for min del sidde å jobbe me å holda håvet øve vatnet men d e ikkje så lett når det føles som at eg har en middels stor hjullaster bundet t begge beinå samt hendene stripsa på ryggen Biltema! ARGH!!!!!! Spennande...... Men d e litt gydd og:D:D:D
Lykke t mister....

Anonym sa...

Hmmm.... Se vekk fra d me Biltema... glømte å viska d vekk:D:D:D:D