12. desember 2006

Søkekonkurransen... [update]

***Siden nesten alle er så utrolig egoistiske å bare stemmer på sine egne forslag, så blir det ingen premie likevel... dermed spiser jeg opp hele den digre boksen med julemarsipan selv, siden jeg avgjorde at forslag nummer 13 OG 14 var best og dermed vant***



Da presenterer jeg forslagene på søkeord til bloggen min. Jeg har til og med deltatt i konkurransen med to forslag på slutten. Mia og Karl Kristian har virkelig vært kreative og deltatt med mange hver. Men hvilken stemmer du på? Gi en kommentar med ditt nummer (1-14). Må gjerne stemme dere som ikke deltok i konkurransen også... men jeg tror denne konkurransen gjenspeiler ganske bra hvem som leser og er aktive på bloggen min ;-)

1. Marianne: The Master of mac sett på Naboen etter Trance Energy
2. Henriette: mikroøkonomi+joakim
3. AreAre (?): Kaffebonden DDE i høyvann
4. Mia: joakim liker the memory of goldenprice
5. Bjørn Even: espresso powernap bergen
6. Mia: Bergensværet: til dels noe regn i sentrale strøk
7. Mia: STRIKING NEWS: konkurranse!! er WANTED TIL jul
8. Karl Kristian: Julenissen fortæres i Oslo
9. Karl Kristian: Er joakim the master of the universe?
10. Karl Kristian: Kaffemoral på st.hanshaugen
11. Karl Kristian: Goldenprice og andre rare ting
12. Karl Kristian: Joakim vil bli Espresso Master på st.hanshaugen
13. Joakim: Who the hell is joakim?
14. Joakim: Fulle studenter på Gyldenpris

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg stemmer på min egen (5). Min er kort og konsis og inneholder ikke lange setninger (juks), ei heller "joakim" (også juks). Det er jo kjempelett å lage sære søk som kommer frem hit om man bare bruker alle ordene på sida di i omvendt rekkefølge :)

Nr. 2 er også ganske bra, men den er teit fordi den bruker "+", og som "alle" vet er "+" unødvendig på Google :)

Anonym sa...

Jeg stemmer så klart på nr 5!!

Henriette sa...

Vel, dette ble vanskelig.. Mange gode kandidater her.. Men jeg må si at jeg synes nr 1 var best ;)
Så min stemme går dit!

Anonym sa...

soleklart at nr 7 burde vinne! hvilket engasjement i søkeordet! ;) siden det ikke er særlig lekkert å stemme på seg selv kan jeg jo si at nr 14 var veldig bra for det er veeeeldig sant. the good old times.. sukk.

Anonym sa...

Hmm..... Nei d va d. EG stemme på adle mine eg :D
Elle, ok. Stemme MEST på 8eren eg...

Anonym sa...

okay... får følge strømmen eg og da og stemme på meg sjølv! Nr.1! The one and only ;)

Anonym sa...

Og du kåra deg sjølv! stygging! :D haha! her har vi vert SÅÅÅÅ flinke vettu, gubban! (ikkje de at eg lika julemarsipan uansett, men anyway) :P

Anonym sa...

seriøst?? a skjer a joakim? jeg liker julemarsipan jeg!!!!!!