2. mars 2006

Random top 20

Jeg følger Anders' fotspor og lanserer min egen RANDOM TOP 20 iTunes-liste. Slå på random-funksjonen i iTunes og velg neste sang, og skriv den ned. Vær ærlig! Vips, så
har du din egen tilfeldige topp 20.



Charlie Parker - Relaxin` At Camarillo (Ken Burns Jazz)

Kanye West w/Jay-Z - Excuse Me Miss (remix) (Freshmen Adjustment Vol.2)

Vamp - I noen timer (m/Odd Børretzen) (En annen sol)

Basement Jaxx - Samba Magic (The Singles)

Various Artists - ID&T Presents Dana (CD Compilation)

Janet Jackson - Tonight's The Night (Velvet Rope)

U2 - City Of Blinding Lights

Cinematic Orchestra - Drunken Tune (Man With A Movie Camera)

Roger Sanchez - Turn On The Music

Jack Johnson - Fortunate Fool (Brushfire Fairytales)

Karen Jo Fields - A Home Out There (Embrace Me)

Ramones - Rob Zombie - Blitzkrieg Bop (We`re A Happy Family - A Tribute To Ramones)

System Of A Down - Sad Statue (Mezmerize)

Øystein Sunde - Til Kari (1001 Fnatt)

High Time - Je Te Reve a Jamais (Kings Of The Global Lounge)

Tomoyasu Hotei - Battle Without Honour (Kill Bill OST)

Charlie Haden & Pat Metheny - Message to a Friend (Beyond The Missouri Sky (Short Stories))

Prodigy - Crazy (Experience Expanded [CD2])

Roger Waters - What God Wants, Part III (Amused to Death)



Det var mine 20, og der var det mye rart!! Innser at enten har jeg en veldig allsidig musikksmak, eller så trenger jeg å rense opp i samlingen min. Vel, noe allsidig blir det jo med 5234 sanger i biblioteket.

Jeg sender denne utfordringen videre, ta den!!

1 kommentar:

Joakim Reinert Knutsen sa...

Takk gud for at dette bare var en topp 20-liste. Såfall hadde sang nummer 22 vært: Barcode Brothers - SMS (extended edit).

I'm sending you a Esss--emmm--essss... lalalala.....