30. mars 2006

Levert!

Deeeeer leverte jeg den grusomme oppgaven i Miljøøkonomi. Herlig!! Den ble håpløst dårlig, men jeg klarte å overbevise meg selv om at denne holdt i massevis selv om jeg vet om små feil her og der. Pytt sann...

Som vanlig leverte jeg i .pdf-format, så jeg regner med at jeg får en rask mail i morgen om å "slette den leverte fila og levere i MSWord-format". Maken til propaganda, trusler og motsigelser er det lenge siden jeg har opplevd. Nok om det... TO BAD jeg ikke er tilgjengelig på mail før etter leveringsfristen. I morgen tidlig reiser jeg nemlig hjem en tur for å dra på fjellet med pappa. Vi skal stå på slalomski og ellers bare slappe av. Det blir veldig fint.

Nå må jeg bare bestille flybillett hjem, håper de har flere seter igjen til meg :-) Kjekt med Widerøe som har fast studentpris uansett hvor tett opp til avgang man ønsker å bestille. Tommel opp for den!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helløu!
Som din personlige lærer og rådgjevar synes eg no ikkje du skal vere så negativ her! Positive tankar - positiv tilbakemelding ;)

Henriette sa...

Er heldigvis ferdig med mikroøkonomi for evig og alltid. og godt er det :D