21. mars 2006

Hvordan vil du ha kjøttdeigen stekt?

Medium?

Ikke på veldig lenge har jeg oppdatert bloggen, og det har sin enkle grunn i at verkstedet har vært i besittelse av maskinen min den siste uken på grunn av at de klarte å ødelegge PC card-porten sist de skulle fikse den (som følge av at jeg mistet den i bakken i høst). Uansett, overraskende tidlig ringte postmannen på døra i kveld med den. Godt å ha den tilbake også, i mellomtiden har jeg fått utlevert oppgaver som skal leveres inn. Satser på å få gjort den i en fei... skal prøve en ny metode: ta arbeidsoppgavene som de kommer inn.

Ellers er det påfallende typisk at når jeg ikke har dataen tilgjengelig så har jeg tusen idèer om gode ting å skrive på bloggen. Nå som jeg har den i fanget, så kommer jeg ikke på noen av de. Det er veldig typisk, men lover å skrive om jeg kommer på noe framover. Folk som ikke oppdaterer bloggen sin regelmessig er late og kjedelige mennesker som tydeligvis ikke har noe innhold i livet sitt (hint!). Så får vi se hva som skjer...

I går hadde jeg en skikkelig "Weekend a la 'Jones in The Fast Lane' ". Jeg var tidlig oppe, og brukte store deler av dagen på å rydde i skuffer, vaske og støvsuge og fikse på småting som er uten betydning for resten av verden, men som er av stor betydning for eget velvære. Hva jeg gjorde var: Rydde i de to store skuffene i skapet mitt (tømte skuffene på hodet), ryddet i klærne og fjernet masse klær jeg aldri bruker, ordnet den nesten tette vasken på badet, støvsuget, pusset og impregnerte alle finskoene mine, og ommøblerte litt (til det bedre. Fatter ikke at jeg aldri har tenkt på det før!).

Uansett, har merket en svak tendens til at folk har kommentert bloggen min i det siste. Det er utrolig trivelig å få litt tilbakemeldinger og se at folk faktisk leser bloggen min. Fortsett med det!

1 kommentar:

Henriette sa...

JONES!!!!
Å husker du også det spillet!! Selve symbolet på barndommen!! Har slitt lenge med å finne det både på Kazaa og DC uten hell.. sukk..

Så mye gøyere dataspillene var før itiden :D
Du husker ikke tilfeldigvis Goblins også?? :D Det var favoritt nr 2!! Det heller finnes ikke lengre. Ellers gikk det mye i The Incredible Machine, Ports of Call o.l