29. august 2008

Arbeidsstatus: ikke student, hvertfall...

På mandag løper semesterkortet mitt ut, og siden jeg ikke fornyer det (jeg er jo ferdig!!), så er jeg ikke lenger student. Det er ganske utrolig, de siste 6 årene har gått med til høyere studier, som har preget livet hver eneste dag (takk til Lånekassen for det...). Skal bli rart å oppleve en hverdag som ikke relateres til ukoordinerte tidsfrister, eksamenspress, tidspress, pengemangel og kjipe middager.
Må innrømme at jeg er litt skuffet over å ikke ha fått en jobb enda, men det er jo bare å søke på. Papirene skal hvertfall være i orden... :-)

(psst! Masteroppgaven er leverert - det er helt vanvittig og virket fullstendig fjernt for bare to år siden - men nå er dens skjebne overlatt til Bokstav-politiet som skal bedømme karakteren. Skal skrive mer om den senere, nå må jeg pakke for fjelltur).

God helg!!

Ingen kommentarer: