15. oktober 2006

Sunday, sunday...

Hei alle sammen!

Nok en søndag, sløv og lat. Fikk penger av foreldrene til Mariann for å gå ut å spise i går. Men vi kjøpte biff på butikken og laget hjemme, så vi hadde penger igjen til å gå ut å spise i dag heller. Var på en veldig koselig restaurant/pub rett borte i gata her som hadde indrefilèt til dagens, og for 119kr var jo det et kupp (stor porsjon og god var den og!!).

Har jobba ganske mye denne uka, så hele neste uke må prioriteres til skole. Eksamen er nærmere enn jeg tror, og selv om det er vel og bra med tidlig juleferie (4. desember tror jeg) så er jo ulempen at man får veldig kort tid å lese på.

Ellers skjer det fint lite, noe som dere sikkert skjønner ut av dette intetsigende blogginlegget. Som trøst så har jeg til gjengjeld en link jeg vet noen vil sette pris på. Så her kommer dagens anbefaling: www.happytreefriends.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dear Jaochim,

We don't know if you understand English (we don't understand Norweigan), but we thought that you looked interesting, so we decided that we would say hello. :)

My name is Tom (http://www.xanga.com/joburgboy) and my friend's name is Sarah (http://abfablife.blogspot.com), and we came across your blog by surfing through blogs.

Ok.. well nice chatting to you. :)

Bye bye.

Anonym sa...

Hei joakim og Mariann!

Takk for søt hilsen på bryllupsbloggen vår. Skal lage en ny og ordentlig side litt senere, med meny og liknende. Noen forslag på hvor vi kan finne "ferdige" sider? Imens kan dere gå inn på spacet mitt på msn, der prøver jeg å oppdatere litt innimellom.

Kos dere i Oslo! Gleder meg til å se dere igjen.

Klem Anette (og Kenneth) :-)