1. november 2006

Livet som post-it lapp


post-it after a fire
Originally uploaded by kaffejoakim.
Jeg var i Bergen i helga, og det var veldig koselig å treffe alle gamle kjente igjen, samt hilse på bygget. Må si at lukta av Gyldenpris satt godt i veggene når jeg kom. Vel, hvertfall fram til søndag natt sånn i ett-tiden. Fra nå av er det vel mer røyk- og sotlukt som kommer til å prege bygget. Hvertfall gangen i fjerde etasje. Til og med vår kjære Post - it lapp som poengterte så bra hva vi drev med på bygget måtte bøte med livet i brannen som herjet like i nærheten. Lappen er allerede kjendis på bloggen min, og er avbildet i et tidligere innlegg for en god stund siden. Link til dette innlegget har du her: http://kaffejoakim.blogspot.com/2005/12/fyllenpris-lever-opp-til-sitt-rykte.html

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fred over post-it-minnet :P

Anonym sa...

Så mer ut som et maleri nå jo...

Anonym sa...

du må virkelig ha brent for å komme til bergen;-)Helt fyr og flamme? Det skjønner jeg godt!

Pandaen sa...

Yeah!

Jeg var innom Mandag 13. november og stakk av med det forbrente 402-skiltet!

402 Forever...