9. oktober 2006

Fluefiske


Fluefiske
Originally uploaded by kaffejoakim.
I ordets rette forstand! Hvertfall for Brynild som har laget denne godterifisken. Bare tilfeldigheter gjorde at Mariann oppdaget denne fluen som er fanget inne i den ellers utsøkte fisken. Man kan tydelig se en flue fanget inne i fiskens mage med kropp, hode og tre bein.

Jada, jeg har sendt mail til Brynild og er litt spent på hva de sier til dette. Ellers er ikke jeg typen som løper til VG å rapporterer funnet. Dog, andre er kanskje slik? Hvis du vil ha 15 sekunder of fame så er det bare til å ta kontakt. Det kunne også blitt interessant å auksjonere bort godteritingen på QXL.no for å se hva en slik historie kan være verdt.

Jeg har lagt ut et høyoppløslig bilde på Flickr, så bare klikk på bildet for å se det i større variant og så kan du velge fra menyen til Flickr for å se det i original (kjempestor) størrelse.

Ekkelt? Tja, det er opp til deg å bedømme. Mine tanker går tilbake til midten av nittitallet der man fikk kjøpt slikkepinner med larver og andre store insekter. Kanskje det er det Brynild prøver seg på?

1 kommentar:

Anonym sa...

usj! brynild da!!! skal virkelig bruke øya før man setter tenna i noe gitt. men når d r sagt så styrker d vel bare immunforsvaret. bon apetit! hold meg oppdatert på hva de kan finne på av unnskyldning for dette'a.