3. juni 2006

The time has come

Eksamen er over (de gikk greit), tiden nærmer seg slutten for Bergensoppholdet. Det er aldri så lite trist, blir litt rart å flytte fra hele vennenettverket jeg har vært en del av, flytte fra det som har vært hjemmet mitt i to år, og flytte fra Bergen som by.
Oslo må virkelig levere varene om den skal stille opp mot Bergen, så jeg er veldig spent på hvordan det vil gå.

Akkurat nå er jeg såvidt i gang med å pakke ned ting i esker, men har egentlig ikke helt bestemt meg for hvilken dag jeg skal dra enda. Det blir nok enten søndag eller mandag morgen.

Går jo å venter på svar fra BI i disse dager også, den kan ligge i postkassa nårsomhelst egentlig. Mens vi alle venter på svaret, så hvorfor ikke slå ihjel litt tid på denne siden. Jeg lo så jeg grein på noen av de, så her er det bare til å slå seg løs.

Jeg lover hyppige oppdateringer om sommeren, og håper folk har tid til å lese bloggen min da også. I tillegg har jeg planer om å relansere bloggen med helt nytt utseende (og kanskje litt innhold?), så den som venter får se.

So long, party people!

Ingen kommentarer: