30. mai 2006

I morgen blir det øl!

Siste kvelden med eksamenslesing, rimelig lei nå! Føler ikke jeg har vært noe strukturert, og pensum ligger som et salig rot oppe i hodet mitt. Denne eksamenen er virkelig viktig å klare, men jeg føler ikke at jeg ligger veldig bra an i grunn. Det avhenger VELDIG av oppgavene, det er en del av pensum jeg ikke klarer å få kontroll på. Kunne brukt hele natta på den (og sikkert fortsatt ikke ha skjønt alt), men nå gambler jeg på at det ikke kommer noe fra den. For en gangs skyld har foreleser hintet litt, og denne delen av pensum inngikk i svært liten grad i den hintingen. Skulle gitt MYE for et par hint om hva jeg burde fokusere lesingen mot, akkurat nå ligger jeg an til å sitte oppe rimelig sent. Mine råtips; SKOG ooog... kanskje kvotehandel i et kostnads- og virkningseffektivt perspektiv. Måtte mine spådommer stå meg bi.

Uansett, i morgen blir det en øl, to øl, tre indianere, fire øl, fem øl, seks indrinanere, syv øl, åtte øl, ni dingriiandere, ti indenanere øøøøøl! *hikkk*

1 kommentar:

Stine sa...

Break a leg! Helst etter eksamen... :-)