21. juni 2006

Ukas merkelige ting

Tenkte jeg skulle starte en serie med rare eller merkelige ting her på bloggen, etter inspirasjon fra andre som har "Ukas drink", "Ukas platecover" eller "Ukas gåte". Først ut hos meg er Peppes Pizza reklame:

Peppes annonserer på TV for at man kan få pizza og Cola for kun 179kr, og at dette er et VM-tilbud som gjelder helt fram til finalen. Idag fikk jeg lyst på pizza og tenkte at dette var gode greier, ringer Peppes-telefonen og personen i andre enden skjønner fint lite når jeg ønsker å bestille pizzaen på det kampanjetilbudet. Snakk om bortkastede reklamepenger for Peppes sin skyld...

Og hvis det er jeg som husker helt feil, og det faktisk ikke var Peppes som hadde dette kampanjetilbudet, så har jeg driti meg ut og fortjener tittelen "ukas merkelige ting".

Edit: Takk til Dolly Dimple's for VM-kampanjen deres, og takk til meg som tok fullstendig feil!:D

Ingen kommentarer: