8. april 2007

Min påskeferie


I stedet for at jeg skriver masse kjedelig om hva jeg gjorde i påsken så legger jeg heller ved noen bilder fra første del av påskeferien: på Haukeli.

Nydelig vær på skituren vår:


Slettes ikke dårlig vær i bakken heller. Perfekte forhold og plussgrader i lufta.


Jeg fikk også prøvd kite for første gang (første gang, som du kan se av teknikken). Til mitt forsvar blåste det ganske bra, så den dro. Dessuten er det ingen som har fortalt meg teknikken eller gitt meg noe begynnertips. Jeg bare pakka det ut og sendte til himmels, så fikk vi se hvordan det gikk:



Mariann var grønn av misunnelse når hun så hvor fint det var på fjellet:


Tilbake i Oslo hvor jeg håpet på vår og fint vær (som det var på fjellet). Men neida:

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Joakim!
Nå har jeg sjekket ut bloggen din for det var lenge siden ;-) Dessverre fungerer ikke bloggen min lenger, så jeg legger inn en annonym kommentar.
Det så ut som du hadde det knakende kjekkt i påsken og jammen VAR jo Mariann grønn av misunnelse :-D (haha)
Håper du har det bare bra i Oslo selv om ikke været var like bra som du håpet...
Mange klemmer fra Solvor :-)