22. desember 2007

oppfølging av ventelosaken

Her er mailen jeg sendte til teamleder på kundeavdelingen på Ventelo. Her finner dere også nummer dere kan nå meg på framover.

----

Hei,


framfor å skrive deg et formelt brev har jeg heller uttalt min frustrasjon ovenfor Ventelo på min blogg. Den leses ikke av veldig mange, men er dog mitt virkemiddel for å bli hørt. Jeg antar at du tar kontakt med meg etter å ha lest den.

Bloggen min:
http://tinyurl.com/yrc3rn

Jeg føler dette er en bedre måte å kommunisere min frustrasjon over Ventelos oppfølging av tidligere Nutel-kunder framfor et formelt og saklig brev med en høflig formaning av min misnøye. Blogginnlegget er en fem-minutters seanse umiddelbart etter jeg oppdager at mitt abbonnement er "forduftet" og at jeg får beskjed via telefonsvarer fra en annen telefon om at nummeret mitt angivelig ikke lenger er i bruk.

Du kan forøvrig nå meg på mitt foreløpige anskaffede Chess kontantkort ved telefonnummer 45 00 48 62.


Med Vennlig Hilsen

Joakim Reinert Knutsen
mobil hos Ventelo: 40 45 49 99

1 kommentar:

Anonym sa...

D e gutten sin d ;)