7. desember 2007

Juleferie!!

Da var faktisk semesteret over. Hardt og brutalt forlater jeg lesesal og kjip skolekaffe til fordel for frikvelder, pengetjening om dagen og luksuriøs tilværelse som slaraffenkopp. Avsluttet med en skriftlig eksamen i Pricing Strategies i dag, som forøvrig gikk veldig bra. Blir skuffet om det blir dårligere enn B der, noe det sikkert ikke gjør. Og ikke før jeg var ferdig med eksamenen så tikket det første eksamensresultatet inn, og, mine damer og herrer, jeg kan herved erklære meg for ekspert å være i ressursflyt mellom bedrifter - med kvalitetsstempelet A. Hurra! Min andre A på masteren - veldig stolt av det! Målet er èn A til dette semesteret, og jeg har tre sjanser... så vi får se :D

Nå er det feiring med Fjordland komlemiddag, som jeg til min store positive overraskelse fant parkert i hyllene på Rimi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Woohooo!!! Eg e på vei heim akkurat nuh! Sidde på den nya hightech ferjå t Sandvikvåg der de har internett.. magisk. Kosa deg som slappfisk då!

Anonym sa...

oioi!! :):)
gratulere masse!! :):)

*bøyer seg i støvet* ;)