24. september 2007

Posten kan...

...brenne i helvete. Ved at kundesupporten indirekte innrømmer på telefon at "små pakker gjerne forsvinner", og at det er nettopp det som ser ut til å ha skjedd med min pakke, så har jeg ikke så mye til overs enn at de har en logistikk som for kundene virker udugelig.

JA, jeg snakker om min nyinnkjøpte iPhone, som forøvrig har klart seg helt fint hele veien fra USA og til Halden, hvor den ble overlatt i Postens hender.

Beste anbefaling fra Posten: "vente et par dager å se, var ikke mulig å spore den internt i posten". Og "den er jo bare på 600 gram, så den er jo ganske liten". Det skal være forklaringen på at den er borte!? (ja jeg vet jeg sier det igjen, men det er jo helt utrolig).

Anbefaling fra Karl Kristian: ett tonn cesium og tre tusen liter vann :-p

Dagens anbefaling:
www.posten.no (haha...)

2 kommentarer:

Unknown sa...

ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIHAD FOR POKKER!

Unknown sa...

Nye plan. Me bytte Cesiumet ud me Francium. Moahahaha