29. november 2006

Jeg har fått meg iPod! *stolt*

Dette hadde du kanskje ikke trodd, men jeg har faktisk aldri hatt noen mp3-spiller. Før idag. Etter eksamen tok jeg t-banen tilbake til sentrum, og ganske impulsivt stakk jeg innom Eplehuset og kjøpte en liten iPod shuffle. De er kjempetøffe, har plass til 240 sanger og er bittebittesmå.







Jeg har tenkt litt på at det hadde vært greit å ha musikk på lesesalen. Det kan være ganske bråkete til tider og god musikk hjelper jo alltid på leselysten (liker jeg å tro...).



Dessuten er det jo ikke til å komme unna at denne lille saken er utrolig tøff. Den er ikke stort større enn 2x3cm og veier praktisk talt ingenting (20 gram?)



Jeg er utrolig stolt :D Den står til lading nå, og er klar for bruk til en lang dag på skolen i morgen, overimorgen, overioverimorgen, overioverioverimorgen,.. eh.. jeg tror du tar poenget. Nå gjenstår det bare å bestemme seg for hvilken musikk jeg skal fylle den opp med.



Hadde eksamen i dag også. Multiple choice med 25 spørsmål. Var ferdig etter syv minutter... one down, four to go!





powered by performancing firefox

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du seie noge der mister! Sko egentlig tru at du hadde handla d heim så fort de kom på markedet men den gang ei:D
Uansett. Skratulera! Brug an me måde.