23. september 2006

Et nytt ord er født


Et nytt ord er født
Originally uploaded by kaffejoakim.
Nattlatte.

Det vil si når man kommer hjem fra byen om natten og finner ut at man glemte å slå av espressomaskinen, for så å lage seg en latte. En nattlatte.

Og for de som lurer på hvor poenget med å glemme å slå av espressomaskinen kommer inn, så trenger en ordentlig espressomaskin en god stund på seg til å bli varm før den kan produsere ordentlig kaffe. Man gidder neppe å sitte oppe om natta for å vente på at maskinen blir varm. Jeg pleier hvertfall bare å sovne... og med en nattlatte sover man ekstra godt :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi,det var et passende navn.fant du på det i fylla?slutter ikke å bli imponert over kaffe-ferdighetene dine joakim!til og med de som ikke liker det kunne ikke motstått den koppen på det bildet der.you rock!jeg håper vi sees snart og det synes alle andre her på gyldenpris også....sally var her i helga forresten,koooos!
beste klem, m

Anonym sa...

hmmmmmmmm..... trodde at latte va for pyse, homoa å quinnfolk??? men ok... Ser at du har mista den harde maskuline fronten frå her på vestlandet.... Oslo e visst plassen for sånne..... kosa deg..... moahaha. Gydd løkk me examen då mister

S sa...

Hello mister!

Jaha...så du tillater dem selv at lage en ny latte uten at dele den med mig? Jeg er meget dypt skuffede over den slags snusk! Jeg håber forøvrig at den smakte aldelse fortreffelig! Det er ikke det samme uten dig i denne verden... :-( Jeg har som oftest altså ikke hatt mulighed til at lese din blog, men du skal vide at du er i mine tanker rett som det er! Når kommer du tilbage til oss da? Kos dig videre med din nyskabede latte.. så håber jeg å få smage den en dag!

Ps! Lykke til med examen!
Klem SOl