15. september 2006

Eksamenstid (allerede)

Første eksamen står til mandag! Teller 40% av karakteren i Research Methodology (gud, sånne fag er kjedelige... jeg tror alle skjønner hva jeg snakker om). Jeg har lest og laget tankekart, men føler fortsatt at jeg ikke kan en dritt. Eksamen er på mandag, og idag er det fredag. Snart skal jeg på jobb (måtte!), og så på forelesning. Deretter er det fredagskveld og lesing (jippiii) før jeg må på jobb fra 10-18 på lørdag. Regner med jeg er såpass sliten etter det at jeg ikke orker mer den kvelden. Dessuten kommer Mariann hjem etter å ha vært en tur i Tønsberg, så blir nok en avslappet kveld kjenner jeg meg selv rett. Så er det hele søndagen å lese på heldigvis, før mandagen slår inn for fullt.

Akkurat nå er jeg litt oppgitt over at eksamen ble utsatt en uke, for da blir den presset opp i alt annet som skal gjøres. Uka etter kommer matteeksamen (anvendte matriser og differensiallikninger) og uka etter det er første innlevering i strategi.

Gleder meg til etter innleveringen i strategi, da er det endelig litt pusterom til å jobbe litt i de andre fagene. Hvis ikke det er flere prosjekter på gang da da, det er det sikkert...

Dette er hva som står i hodet mitt om dagen. Tidspress. Har stått opp halv sju hver dag også...

Ingen kommentarer: